Equilibra peeling solny oraz chusteczki złuszczające

Jakiś czas temu opisywałam na blogu z serii arganowej. W tamtej recenzji wspominałam o piance oczyszczającej oraz o kremie pod oczy. Dla przypomnienia dodam, że dzięki tej piance przekonałam się do takiej formy oczyszczania cery. Była naprawdę rewelacyjna. Jeśli chodzi o krem pod oczy był on bardzo mocno perfumowany. Moje oczy podrażnione tuszem do rzęs go nieakceptowały. Obecnie siegam po niego od czasu do czasu i nie narzekam. Dobrze się spisuje. 


Dzisiaj chciałabym powiedzieć słowo na temat dwóch kosmetyków tej firmy - peelingu solnym oraz chusteczkach peelingujących.
Chusteczki złuszczające z aloesem
Producent o tych chusteczkach pisze w następujący sposób:
Chusteczki złuszczające z aloesem (20%) zawierające alantoninę i glicerynę, zapewniają głębokie oczyszczenie i równowagę hydrolipidową skóry twarzy w dwu prostych krokach:1. ZŁUSZCZANIE 2. WYGŁADZANIE. Zielona szorstka strona chusteczki delikatnie usuwa martwe komórki i zanieczyszczenia, a miękka wygładza skórę twarzy, przywracając jej naturalną równowagę.


Moja opinia: chusteczki w takiej formie to nowość. Bardzo ciekawiła mnie forma - czy nawilżona chusteczka może złuszczać? Produkt ten składa się z dwóch stron:z wypustkami oraz gładka. W momencie przecierania twarzy stroną z wypustkami ścierają się one. Wraz z wypustkami ściera się martwy naskórek. Bardzo fajna propozycja. Szkoda tylko, że w opakowaniu jest tylko 6 chusteczek. Podejrzewam, że ilość może wynikać z tego, że chusteczki są wyjściem ewentualnym bądź produktem turystycznym. 


Modelujący peeling do ciała z solą z morza martwego
Sól zatopiona jest w oleistym płynie. Jeśli chodzi o zapach to jest on naprawdę bardzo przyjemny. Nienachalny. Sól jest bardzo drobna. Kryształki nie są ostre. Dla skóry delikatnej będzie również odpowiedni. Rewelacyjne jest w nim to, że dzięki oleistej konsystencji pozostawia skórę natłuszczoną. Osobiście lubię raz w tygodniu zamiast balsamu zastosować oliwkę. Ten peeling jest dla mnie produktem dwa w jednym:bo i peelingiem, ale również oliwką.


Dodatkowo peeling zawiera:
► Aloes: zapewnia właściwy poziom nawilżenia
► Sól z Morza Martwegohamuje gromadzenie się wody, usuwa martwe komórki
► Olejek eteryczny z rozmarynu: hamuje gromadzenie się wody, zapewnia uczucie relaksu
► Olejek z nasion grapefruita:odżywia i uelastycznia skórę
► Wąkrotka Azjatycka, Kasztanowiec, Bluszcz: działają tonizująco i przeciobrzękowo
► Mentol: działa orzeźwiająco i chłodząco
Produkty te spisaly się u mnie znakomicie. Jednak ja nie mam wysokch wymagań, jeśli chodzi o peelingi. Mają złuszczać. Ten robi to znakomicie. 

Znacie te produkty? Co o nich sądzicie? 

38 komentarzy :

  1. Super wygląda ta strona chusteczki z wypustkami ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Chusteczki bardzo fajne szkoda tylko, że tylko 6...

    OdpowiedzUsuń
  3. Peeling wygląda ciekawie :) Lubię takie formy, które złuszczają naskórek, a jednocześnie nawilżają skórę i balsam nie jest potem konieczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że wszystkie produkty nie mogą takie być :)

      Usuń
  4. Miałam ich peeling i wspominam go bardzo dobrze. Z przyjemnością zaopatrzę się w kolejne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych produktów, ale chusteczki chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam na ten typ chusteczki i to jest świetna alternatywa na wyjazd. Szczególnie jeśli ktoś jest takim maniakiem peelingu jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym tych chusteczek spróbowała, już kiedyś o jakiś pozytyw czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Peeling mi się podoba, będę musiała go wypróbować ale myślę że też bede zadowolona bo tak samo jak Ty za dużo od peelingu nie wymagam :)
    Obserwuje :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te chusteczki strasznie mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie sięgnęłabym po peeling:)

    OdpowiedzUsuń
  11. zaciekawiły mnie te chusteczki!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. chusteczki ciekawe, kiedys mialam probki czegos od nich ale mnie podraznily

    OdpowiedzUsuń
  13. Peeling wygląda interesująco

    OdpowiedzUsuń
  14. These wipes look lovely especially since they've got aloe. I love using wipes to remove my make-up.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  15. te chusteczki to dla mnie nowość;)

    OdpowiedzUsuń
  16. I think I would to try handkerchiefs thanks for sharing..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  17. chusteczki są fajnym pomysłem, ale po 6 sztukach to w sumie nawet nie wiadomo, czy to naprawdę dobry produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaciekawiły mnie te chusteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo zaciekawiła mnie ta chusteczka złuszczająca! tym bardziej, że ostatnio w zestawie pewnego zabiegu były dołączone chusteczki złuszczające i zastanawiałam się czy da się je jakoś kupić oddzielnie. Co prawda to inna firma, ale te też wyglądają kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Te chusteczki bardzo mnie zaintrygowały ! Bardzo chętnie je zakupie :D Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Te chusteczki mnie zaciekawiły. Naprawdę fajny pomysł na taki produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O,chusteczki bym spróbowała :) Miałam kiedyś podobne chyba od Cleanic...takie ostre wypustki miały,super były :) A kosmetyki Equilibry lubię,zwłaszcza żel aloesowy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz.
Proszę pamiętaj jednak, że wraz z pozostawieniem komentarza,zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych, wynika to z rozporządzeniem RODO.

Copyright © 2014 Lifestyle by Miritirllo , Blogger