At the top - na dachu świata

7 komentarzy :

  1. Marzenia trzeba spełniać. Wielkie brawo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super! Co prawda Dubaj nie widnieje na mojej liście podróżniczych marzeń, ale kto wie, gdzie mnie poniesie w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna wycieczka. Fajnie, ze udało Ci sie spełnić marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rany, to już tyle czasu minęło? Ten wodospad jest niesamowity, pamiętam jak mi przysyłałaś jego zbliżenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co za cudna wycieczka <3 Tak, marzenia trzeb spełniać, moich wiele się nie spełni chyba że wygram w totka :D
    Oczywiście że jestem fanką Seksu w wielki mieście, część z Dubajem oczywiście pamiętam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne widoki, od dawna marze zwiedzić dubai jednak nie miałam okazji się tam wybrać jeszcze :(
    Zapraszam na mój blog lifestylowy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz.
Proszę pamiętaj jednak, że wraz z pozostawieniem komentarza,zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych, wynika to z rozporządzeniem RODO.

Copyright © 2014 Lifestyle by Miritirllo , Blogger