Trik na oszczędne zakupy

 Moim małym odkryciem ostatniego miesiąca - pomijając kilka perełek kosmetycznych - zdecydowanym hitem tego okresu był portal Refunder. Na wstępie zaznaczę, że nie jest to post powstały w skutek jakiejś współpracy. Chcę podzielić się z wami czymś, do czego sama podchodziłam początkowo dość sceptycznie i z niedowierzaniem.



Czym jest ten portal?

Dzięki Refunder możesz uzyskać zwrot pieniędzy za wszystkie zakupy wykonane w kilkuset podłączonych do portalu sklepów online. Z Refunder współpracuje ponad 620 sklepów, m.in. Douglas, Aliexpress, Ezebra, Beglossy, Sephora, Allegro i wiele innych sklepów, gdzie regularnie robimy zakupy online. A co jeśli oprócz tych normalnych zakupów ekstra opcją byłby zwrot części gotówki? Mnie to bardzo przekonało - dzięki temu postanowienie noworoczne o oszczędzaniu stało się bardziej realne, czyż nie?

Wystarczy zarejestrować się na stronie. Rejestrując się z mojego linku otrzymujecie dodatkowe 10 zł bonusu, jeśli dokonacie zakupy za minimum 50 zł. Następnie należy kliknąć "dołącz teraz" i uzupełnić wszystkie niezbędne dane.

Jak kontrolować to, czy dany sklep oferuje zwrot przez Refunder? 

To proste. Wystarczy zainstalować wtyczkę. Przy wyszukiwaniu produktu przez Google pojawi się informacja, które sklepy proponują zwrot przez ten portal. Dodatkowo można wchodzić na stronę sklepu poprzez stronę Refunder, ale to jest o wiele bardziej problematyczne - ja osobiście korzystam z wtyczki.

Wypłata pieniędzy z Refunder możliwa jest od 45 zł. Portal współpracuje z każdym bankiem działającym na terenie Polski. Po dokonaniu wypłaty pieniądze pojawiają się na koncie po 3 dniach - jednak często jest to krótszy termin.

Podsumowując w kilku krokach:
Na stronie należy się zarejestrować - najlepiej z tego linku.
Następnie można zainstalować wtyczkę - polecam, bo to naprawdę bardzo ułatwia "oszczędzanie"


Cała strona jest naprawdę bardzo intuicyjna i ja nie wyobrażam sobie bez niej zakupów :)


A Wy, w jaki sposób oszczędzacie na zakupach?

6 komentarzy :

  1. Widziałam ten portal na hejłobuzy, ale średnio im wierzyłam, bo podjęli z nimi współpracę i wciskali reklamy refundera wszędzie gdzie się dało i to często. Tobie wierzę i przemyślę sprawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam tego portalu, ale zerknę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super portal! :)
    http://dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Już jakiś czas korzystam z tego portalu i jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o czymś takim. Ja jestem, ostrożna i węszę co za co? ;) W sumie mało robię zakupów przez internet, a w Sephorach, Douglasach mam większą zniżkę niż ta tu proponowana. To chyba dobre jak ktoś robi zakupy ze zniżek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem, w jaki sposob to sie wszystkim oplaca...?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz.
Proszę pamiętaj jednak, że wraz z pozostawieniem komentarza,zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych, wynika to z rozporządzeniem RODO.

Copyright © 2014 Lifestyle by Miritirllo , Blogger