Meet Beauty po raz pierwszy

Z zazdrością patrzyłam jak w marcu wszyscy wstawiają zdjęcia, że jadą na tę konferencję. Mi się nie udało, ale przecież można się było tego spodziewać - prowadzę bloga od grudnia. A w Internecie jest wiele innych blogerek, które zasługują bardziej na to miejsce ze względu na większe doświadczenie.

Pogodzona z myślą, że ominie mnie ta konferencja kompletnie przestałam śledzić dalsze losy. Co jakiś czas tylko "lajkowałam" posty pojawiające się na oficjalnej stronie Facebookowej Meet Beauty. Tygodnie mijały, a czas do tego wydarzenia się skracał.

Był poniedziałek. Siedziałam jak na szpilkach, czekając za bardzo ważnym telefonem. Gdy zadzwonił, kompletnie nie byłam przygotowana na to co usłyszę po drugiej stronie. Dosłownie przed momentem przeczytałam wpis na Facebooku, że dzwonią do osób z listy rezerwowej - nie powiem, byłam bardzo ciekawa kogo wybiorą. Ale że zadzwonią do mnie?! Na to na pewno nie. 

W przeciągu godziny załatwiłam wszystko - od noclegu, po bilety. 

Robicie sobie postanowienia noworoczne? Ja zazwyczaj nie. W tym roku zrobiłam - oddzieliłam sprawy blogowe, urodowe i zawodowe. Do każdego wypisałam kilkanaście celów jakie chciałabym osiągnąć w tych dziedzinach w 2017 roku. 
Na tej liścia znalazł się podpunkt: "Pojechać na Meet Beauty". 
Dlaczego? Moim zdaniem jest to naprawdę dobrze przygotowana konferencja z możliwością poznania innych blogerów. 
Nawet nie wiecie jaką miałam satysfakcję, kiedy skreślałam ten podpunkt z mojej listy.

INSTAGRAM MADE ME BUY IT

Niedawno opublikowałam taki post. Odnosił się on tylko w kwestiach kosmetycznych. Jednak w tym przypadku mogłabym powiedzieć, że dzięki Instagramowi w ogóle zdecydowałam się na stworzenie wizytówek. Wierzcie mi, sama w życiu nie wpadałabym na to, że wypadałoby żebym coś takiego miała!
Dlatego też na "prędce" stworzyłam coś, co mi się podobało. Wydrukowałam i własnoręcznie je wycinałam, bo nie było już czasu na zamówienie ich u jakiejś zewnętrznej firmy. 

Wszystko miałam zaplanowane - tak jak już wspominałam wcześniej - jednak w piątek stało się coś, co pokrzyżowało moje ubraniowe plany. Otóż troszkę za długo uczyłam się na powietrzu (w cieniu) i spaliłam się na czerwono. Do tego stopnia, że wyglądam jak typowy Janusz :D

Dobra, ale do rzeczy - nie wiem dlaczego tak jest, że mówię mało a jak piszę to elaboraty ;) Wybaczcie. 


Meet Beauty 2017 trwało od 19 do 21 maja.  Odbywało się ono w PTAK EXPO WARSAW w Nadarzynie, około 20 km za Warszawą. W tym roku nie dość, że konferencja trwała dwa dni to jeszcze była połączona z Międzynarodowymi Targami Fryzjeskimi i Kosmetycznimi Beauty Days. Zarówno z Warszawy Centralnej jak i Warszawy Zachodniej odjeżdżały darmowe autobusy - w praktyce jeden darmowy autobus, w którym czułyśmy się jak sardynki w puszce, ale nie narzekam!

Podczas Gali otwarcia, która odbywała się w piątek (19.05) gościem specjalnym była Edyta Górniak. Artysta zaprezentowała swój recital. Ja nie brałam udziału w piątkowym dniu. W Warszawie pojawiłam się dopiero w sobotę rano.


Dzięki uprzejmości cudownych dziewczyn, które przygarnęły mnie pod swoje skrzydła, nie błądziłam sama tylko w grupie. A to zawsze pozytywnie nastraja :)

W sobotę w Nadarzynie byłam około godziny 10:30. Po zarejestrowaniu się, które bardzo sprawnie przebiegało, udałam się na wykład Ewy Grzelakowskiej-Kostoglu, wszystkim znanej jako Red Lipstick Monster. Prowadziła ona wykład "Jak przekształcić działalność w internecie w silną markę osobistą.". Opowiadała bardzo żywiołowo, ciekawie.  Swoim wystąpieniem dała mi naaprawdę ogromną dawkę motywacji! Jej energia jest niesamowita. Bardzo się cieszę, że mogłam poznać ją poza ekranem komputera!


O godzinie 12:30 wzięłam udział w warsztatach organizowanych przez markę Golden Rose. Prowadziła je genialna wizażystka Karolina Zientek - jeśli jej nie znacie koniecznie zajrzyjcie na jej kanał na Youtube czy Instagram! Bardzo zależało mi na wzięciu udziału w warsztatach, gdyż jak powszechnie wiadomo do makijażu mam dwie lewe ręce i każde wskazówki są dla mnie na wagę złota. Może w końcu odważę się i będę nakładać na twarz coś więcej niż krem, podkład i tusz do rzęs :)
Tematem warsztatów Golden Rose było: 
Modelowanie twarzy z uwzględnieniem: 
- właściwego konturowania twarzy
- aplikacji różu i rozświetlacza
- uwzględnienie aplikowania produktów mokrych i suchych - różnice w produktach i technice

Oprócz informacji dotyczących modelowania Karolina podzieliła się z nami wieloma praktycznymi wskazówkami, które dotyczyły wykonywania makijażu. Byłam bardzo zadowolona z tych warsztatów! Dodatkowo od firmy Golden Rose otrzymałyśmy pudełko, w którym znajdowały się produkty wybranie właśnie przez tę wizażystkę.

Stanowisko Bandi było chyba najpiękniejsze ze wszystkich!



Resztę dnia spędziłam na targach Beauty Days. Wystawców było tak dużo, że nawet gdy setny raz przemierzało się tę samą alejkę można było dostrzec coś, czego nie widziało się wcześniej. Na scenie targów prowadzona była również rozmowa z Mają Sablewską, która obecna była na tym wydarzeniu zarówno w sobotę jak i w niedzielę.
O godzinie 15 rozpoczynały się warsztaty organizowane przez NeoNail, jednak ja z nich nie skorzystałam.


W niedzielę już od godziny 10 uczestniczyłam w warsztatach organizowanych przez markę Gosh. Tematem tych warsztatów był makijaż #SelfieLook. Makijaż wykonany przez Annę Muchę - Mistrzynię Polski Wizażystów 2015 prezentował się genialnie! 

O 11 w części targowej rozpoczęła się Bitwa na Pędzle. Jurorkami w tym konkursie była Red Lipstick Monster oraz Katosu. Osobiście muszę przyznać, że byłam pod wrażeniem wyglądu Kasi! Według mnie wyglądała genialnie!


Do końca dnia odbywały się wykłady. Konferencję zakończyła dyskusja na temat "Od bloga do biznesu". Prelegentkami były Anwen z bloga anwen.pl, Hania z bloga hania.com.pl oraz Ania z bloga B-for-beautiful-nails.

Prezenty od partnerów konferencji, zakupy
Paczka ambasadorska #MeetNaturals

Ja ze względu na pociąg niestety nie brałam udziału w tym panelu. Z Warszawy wyjechałam chwilę po 17, jednak podróż nie dłużyła mi się ani trochę. A to wszystko dzięki Dorocie z bloga dorotxycosdladuszyidlaciala , za co serdecznie dziękuję!
Prezentów od partnerów konferencji było tak dużo, że pół drogi zastanawiałam się, gdzie ja to wszystko pomieszczę! Ale udało się, część kosmetyków już dla was testuję, dlatego niedługo spodziewajcie się kilku recenzji :)


I przy okazji dowiedziałam się, że nie tylko ja mam w domu "świra" na punkcie kosmetyków. Mój pies cały czas mi towarzyszył, ot takie miałam kompana!

Wykład Red Lipstick Monster

Podsumowując organizacja konferencji jest na najwyższym poziomie. Mi się bardzo podobało i jeśli będzie mi dane za rok z przyjemnością taki wypad powtórzę! 

Żałuję tylko, że zabrakło mi odwagi, żeby podejść do części z was! Jednak jako świeżynka - zarówno w kwestiach blogowych jak i konferencyjnych, czułam się trochę zagubiona. Trochę nieswojo.

Oczywiście dziękuję organizatorom, którzy sprawili mi tak wielką radość i dali możliwość uczestnictwa w tym wydarzeniu. Dziękuję również Dorocie, Ani i Marzenie - miło było spędzić z wami te dwa dni!

Dobra, a teraz przyznawać się - kto mnie widział?!

31 komentarzy :

  1. Fajnie, że udało Ci się dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że dałaś radę :) Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na instagramie przewinęło mi się sporo fotek z tego wydarzenia :) Choć to kompletnie nie moja półka, relacje fajnie się czyta i oczywiście super, że Ci się udało pojechać :) Red Lipstick Monster miałam okazję spotkać z dwa lata temu na spotkaniu autorskim w Empiku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że jednak Cię zaprosili :) sama miałam ochotę jechać, ale nawet się nie zgłaszałam bo w tym roku nie miałam takiej możliwości. Mam nadzieję, że za rok się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musiało być na prawdę świetnie. Nigdy nie byłam na takim wydarzeniu.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale Cię było poznać! Urocza z Ciebie dziewczyna :D
    Mam nadzieję że moje głupie poczucie humoru Cię do mnie nie zraziło :D
    Mam nadzieję że spotkamy się za rok :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też byłam!
    Super wydarzenia :)
    Ekstra, że tak szybko wszystko ogarnęłaś.
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Było świetnie! Do zobaczenia za rok!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że jednak udało Ci się tam być. Ja dopiero weszłam w blogowanie i w sumie to może po raz piąty słyszę o tej konferencji. Jest to bardzo fajna sprawa :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurczę chciałabym tak pojechać chociaż raz w życiu ;) na pewno fajne przeżycie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, że ci się udało kochana! :) Ale piękny piesio też mam yorka :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla zainteresowanych tematem świetne spotkanie. Realizujesz się.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie, ze udało Ci się dostać :) super sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę mega podziw za to, że masz bloga od przeszło pół roku, a już udało Ci się być na takim wydarzeniu!! :)) Ja mam od ponad roku i dla mnie to było zdziwienie, że się w ogóle dostałam! :D Jako nowicjuszka w takich eventach też byłam bardzo onieśmielona i nie podeszłam do wielu osób, totalna głupota :( Super było Ciebie poznać :* :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak to prawda, było super :)
    Miejmy nadzieję że do zobaczenia za rok :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super ze spełniłaś swój cel. Z pewnością było to świetne przeżycie. No i Wow ze wszystko tak ogarnęłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nigdy nie zgłaszałam się na te spotkania...

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie było Cię poznać, mega pozytywna z Ciebie osoba i fajnie, że jesteś zadowolona z konferencji :) Mam nadzieję że i na następną wybierzemy sie razem :))

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie ze Ci się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Konferencja była naprawdę świetna. Warto jeździć na takie eventy

    OdpowiedzUsuń
  21. Beautiful post dear :)
    I'm now following you #202, how about follow for folow? ^_^

    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak widziałam ten post na fb meet beauty, to patrzyłam cały dzień na telefon, ale nie zadzwonili :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Miło było Cię poznać :* i mam nadzieję do zobaczenia następnym razem :D.

    OdpowiedzUsuń
  24. Super, że Ci się podobało i że nawiązałaś kilka nowych znajomości :) Zapraszam do siebie: http://makeupcoscokocham.blogspot.com/2017/05/serialove-6.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Konferencja była bardzo ciekawa i cieszę się, że po raz kolejny miałam okazję wziąć w niej udział.

    OdpowiedzUsuń
  26. super, że udało Ci się dostać :) taka konferencja to wspaniałe wydarzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie miałam okazji jeszcze być ani razu, ale może w końcu za rok się uda.

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo fajna relacja, miło było Cię poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny post. Super mi się go czytało :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za KAŻDY komentarz.
Proszę pamiętaj jednak, że wraz z pozostawieniem komentarza,zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych, wynika to z rozporządzeniem RODO.

Copyright © 2014 Lifestyle by Miritirllo , Blogger